نوشته شده توسط : dellaram

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی یکی از هتل های 5 ستاره مالزی محسوب می شود و در منطقه پتالینگ جایا ، در بهترین نقطه از شهر کوالالامپور ، واقع  شده است، از نظر مکانی این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مراکز توریستی و تجاری شهر نزدیک می باشد. همچنین این هتل به علت دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی امتیاز ویژه ای نسبت به دیگر هتل ها در نظر مسافران تورمالزی دارد. هتل وان ورلد شامل 438 اتاق می باشد تمامی اتاق ها تمیز و راحت می باشند و از طراحی لوکس بهره برده اند. کلیه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره  و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و ... می باشند این هتل همچنین اتاق هایی ویژه معلولین اختصاص داده است و دارای سوئیت مدرن ویژه تازه عروس و ماه عسل است .

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 35 دقیقه پیاده روی می باشد و تا بندر اوتانا و زمین گلف کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد . هتل وان ورلد دارای ساختمانی مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی می باشد این هتل با ارائه بهترین امکانات و رفتار بسیار گرم و خوب پرسنل ، گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی مهر 94 گشته است.

 از امکانات هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، حمام ترکی و بخار، باشگاه ورزشی پیشرفته، زمین تنیس و زمین گلف، بولینگ ،خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، محل مخصوص کشیدن سیگار، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن آرایشگاه، ترانسفر رایگان، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری، کافی شاپ، بار، صبحانه بوفه و پنج رستوران شیک که انوع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو می کند، اشاره نمود.

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی آبان 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور مالزی پاییز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 

 

 

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , معرفی هتل های مالزی , هتل های درجه یک مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد