نوشته شده توسط : dellaram

تور کیش هتل آنا

هتل آنا یک هتل 3 ستاره در جزیره زیبای کیش است. اتاق های این هتل دارای پاکیزگی و آرامش نسبتا خوبی است. قیمت هتل آنا نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش بسیار خوب و مناسب است و این در حالی است که خدماتی در حد خدمات یک هتل 4 ستاره را در اختیار مساقران تور کیش مهر 94 قرار می دهد. یکی از مزیت های این هتل داشتن حیاطی بزرگ و زیبا است که در شب و زیر نور مهتاب زیبایی آن دو چندان می شود و بسیار دلباز و دل انگیز است. به همین خاطر مسافران تور کیش مهر 94 و مهمانان عزیز هتل آنا کیش در شب به حیاط این هتل می آیند تا لحظات خوب و خوشی را سپری کنند و از محوطه دلباز آن لذت ببرند. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران , استخر , لابی , کافی شاپ , مینی بار , گشت ساحلی و گشت در بازارهای کیش و...

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور کیش پاییز 94 می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور کیش پاییز 94 شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

 

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش آبان 94 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , معرفی هتل های کیش , هتل های درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی یکی از هتل های 5 ستاره مالزی محسوب می شود و در منطقه پتالینگ جایا ، در بهترین نقطه از شهر کوالالامپور ، واقع  شده است، از نظر مکانی این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مراکز توریستی و تجاری شهر نزدیک می باشد. همچنین این هتل به علت دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی امتیاز ویژه ای نسبت به دیگر هتل ها در نظر مسافران تورمالزی دارد. هتل وان ورلد شامل 438 اتاق می باشد تمامی اتاق ها تمیز و راحت می باشند و از طراحی لوکس بهره برده اند. کلیه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره  و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و ... می باشند این هتل همچنین اتاق هایی ویژه معلولین اختصاص داده است و دارای سوئیت مدرن ویژه تازه عروس و ماه عسل است .

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 35 دقیقه پیاده روی می باشد و تا بندر اوتانا و زمین گلف کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد . هتل وان ورلد دارای ساختمانی مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی می باشد این هتل با ارائه بهترین امکانات و رفتار بسیار گرم و خوب پرسنل ، گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی مهر 94 گشته است.

 از امکانات هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، حمام ترکی و بخار، باشگاه ورزشی پیشرفته، زمین تنیس و زمین گلف، بولینگ ،خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، محل مخصوص کشیدن سیگار، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن آرایشگاه، ترانسفر رایگان، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری، کافی شاپ، بار، صبحانه بوفه و پنج رستوران شیک که انوع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو می کند، اشاره نمود.

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی آبان 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور مالزی پاییز 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 

 

 

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تورمالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , معرفی هتل های مالزی , هتل های درجه یک مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم پاییز 94 علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر قشم , بهترین مراکز خرید قشم , معرفی مراکز خرید قشم , مراکز خرید درجه یک قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم مهر 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم مهر 94 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید قشم , بهترین مراکز خرید قشم , معرفی مراکز خرید قشم , مراکز خرید درجه یک قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران تهران دبی

 

تور دبی رستوران تهران

رستوران تهران دبی سه شعبه در این کشور کوچک دارد که گفته می شود هر سه آن ها در یک زمان افتتاح شده است. یکی از شعب رستوران تهران دبی در خیابان ساحل جمیرا واقع شده است و انواع غذاهای لذیذ ایزانی را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران تهران

این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد باز است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور دبی مهر 94  که می خواهند غذای ایرانی نوش جان کنند، می باشد. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی اعم از پیش غذا , غذای اصلی , انواع دسرها و سالادها , نوشیدنی ها و... سرو می شود که دارای طعمی بی نظیر می باشند.

تور دبی رستوران تهران

 

تور دبی رستوران تهران

آنچه که این رستوران را منحصر به فرد کرده است دکوراسیون زیبا و مدرن آن و به همراه داشتن کارکنانی خبره و خدمت رسان می باشد که با برخوردی متناسب از مهمانان خود پذیرایی می کنند. گردشگران تور دبی مهر 94  در این رستوران می توانند تمام غذاهای لذیذ ایرانی مورد نظر خود را نوش جان کنند و از محیط آرامش بخش آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی رستوران تهران

 

 

 

رستوران حاتم دبی

تور دبی رستورن ایرانی حاتم

رستوران حاتم دبی از رستوران های ایرانی منطقه سیتی سنتر دیره می باشد که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است و روزانه غذاهای بسیار لذیذی را با مواد غذایی عالی و سالم برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

این رستوران دارای چند شعبه می باشد و قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است. گردشگران تور دبی پاییز 94 در این رستوران می توانند هر غذای ایرانی که باب میلشان است را سفارش دهند تا با طعم و طبخی بی نظیر آن را نوش جان کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

 

 

 

رستوران ایرانی نسیرین دبی

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

رستوران ایرانی نسرین دبی بین دو هتل شرایتون و مارکوپلو در خیابان مطینه واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرای را مهمانان خود سرو می کند و مسافران تور دبی آبان 94  در این رستوران می توانند لحظات خوشی را با نوش جان کردن غذاهای خوش مزه ایرانی سپری کنند. این رستوران برای جلب رضایت مشتریان خود از مواد غذایی تازه استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این رستوران داشتن کارکنانی مجرب و حرفه ای می باشد که با برخوردی مناسب از مسافران و گردشگران تور دبی آبان 94  که رستوران نسرین را برای میل کردن غذا انتخاب کرده اند استقبال می کنند. این رستوران ایرانی از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان خود هستند.

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

 

 

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی , بهترین رستوران های ایرانی دبی , معرفی رستوران های ایرانی دبی , رستوران های خوب ایرانی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا پاموک کاله

پاموک کاله یکی از عجایب جهان است که توجه گردشگران تور آنتالیا مهر 94 را به سوی خود جلب می کند. آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این پدیده شده است وجود آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی آن می باشد. این منطقه دارای تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است.

تور آنتالیا پاموک کاله

شاید برای گردشگران عزیز تورآنتالیا جالب باشد که بدانند در این منطقه 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که بسیار زیبا می باشد و توجه شما گردشگران عزیز تورآنتالیا را به سوی خودش جلب می کند.

تور آنتالیا پاموک کاله

در حقیقت پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است. این منطقه با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 از سواحل زیبای دریای اژه به سمت پاموک کاله می آیند تا لحظات خوشی را سپری کنند. گفته می شود که حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارند و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب است.

تور آنتالیا پاموک کاله



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پاموک کاله آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا ساکلیکنت

ساکلیکنت یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکایکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا به منطقه ساکلیکنت بروند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که نظر گردشگران را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا ساکلینت

بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بروید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های جوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا 94 شده است.

تور آنتالیا ساکلیکنت

همچنین گردشگران عزیز می توانند در رستوران های این منطقه انواع غذاهای سنتی و یا بین المللی لذیذی را نوش جان کند و لذت ببرند. یکی از منار زیبای این منطقه آب رودخانه آن است که در فصل تابستان شفاف و کریستالی می باشد و چون نور خورشید به آن نمی رسد آب رودخانه همیشه خنک است. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا مهر 94 با رفتن به منطقه ساکلیکنت می توانند لحظاتی خاطره انگیز و لذت بخش را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساکلیکنت



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساکلیکنت آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا چتر بازی

گردشگران تور آنتالیا 94 اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی در آسمان زیبای آن را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما زیبا تر و کامل تر شود. لازم به ذکر است که قبل از پرش کرم ضد آفتاب بزنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا مهر 94 با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

تور آنتالیا چتر بازی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: چتر بازی در آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها شوند باید ابتدا با اتوبوس ویا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند و تفریح خود را کامل کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کشتی کروز آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا مهر 94 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تورآنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا 94 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

تور مشهد هتل قصر طلایی

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل قصر طلایی مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

تور مشهد هتل بین المللی قصر



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور مشهد مهر 94 می توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی هما 2 مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()